Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Woot :)  (gelezen 1068 keer)
Ruupje
SBP - Groep 3
Freak

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: vr, 13 juni 2008 ~ 21:21 »

http://life.tweakers.net/nieuws/53983/belgische-isp-dommel-schaft-datalimiet-voor-homeconnect-af.html
WoRsTeNBoY
ICT-1337

H4X

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: za, 14 juni 2008 ~ 02:46 »

tjah,

zeer wss zien ze dat er een beperkt percentage deze hoge datalimiet overschrijden zal,

mss ligt het gemiddelde zeer laag, en veranderd er niets, buiten dan het kunnen zeggen dat ze limietloos gaan
pietro
SBP - Groep 2
ICT-1337

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: za, 14 juni 2008 ~ 12:49 »

dat din vuilen belgacom ook eens zo redeneert!
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 12:27 »

Hihaa, some great news for EDP customers...

Citaat
Net mail gekregen van EDPnet dat de maximum limiet voor Max6Dyn abo's verhoogd wordt van 60 naar 100 GB. De standaard limiet voor die abo's gaat van 20 naar 40 GB. ISP Monitor was dus eigenlijk vooruitstrevend ;)

Joepie, 40 GB inbegrepen in 29,95€ en tot 100 GB vr 0,25€ per GB (nachtarief inbegrepen) en bovendien de snelste ADSL leverancier op de moment. Mij hoorde ni klagen, en den Dirk sinds kort ook ni meer :P
WoRsTeNBoY
ICT-1337

H4X

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 12:46 »

ik twijfel dus echt,

wij hebben geen telefoon thuis (meer), en nu veranderen als telenet bvb binnen 4 maand ook limietloos zou gaan vind ik wa stom

langs den andere kant telenet kennende die zijn koppig
en in augustus komt er al een limiet aanpassing dus zal de volgende stap daarna nog ni voor snel zijn
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 12:54 »

ik weet bvb dagge bij EDPnet een raw copper line kunt huren tegen maandelijks prijske bovenop je abonnement, ik vermoed dat da ook bij ander abonnementen is. op die manier ben je niet verplicht een telefoonlijn te huren.
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 12:58 »

ik weet bvb dagge bij EDPnet een raw copper line kunt huren tegen maandelijks prijske bovenop je abonnement, ik vermoed dat da ook bij ander abonnementen is. op die manier ben je niet verplicht een telefoonlijn te huren.
kost 11€ in de maand
SloMe
PoraC
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 13:07 »

kost 11€ in de maand
dan kunde beter uw lijn bij den belgacom houde. das maar iet van een 9 euro dachtek
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 13:43 »

dan kunde beter uw lijn bij den belgacom houde. das maar iet van een 9 euro dachtek

ni echt, das 17,5€ in de maand (Classic Tel Line). Idem voor Telenet ^^
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 13:50 »

ni echt, das 17,5€ in de maand (Classic Tel Line). Idem voor Telenet ^^
belgacom discovery line  6.85€

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_discoveryline
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 13:55 »

Citaat
Optie Discovery Line

waarom staat er "Optie" voor? Komt da ni bovenop uw gewone lijnhuur?

*edit*
Snap al, dit is een variant (andere benaming) op die raw copper line, maar ge kunt er ook mee bellen. Swel duur dan (0,15 cent per minuut), geef mij dan maar de Classic voor bij ons.

Sorry Dean, ik dacht dagge de gewoon telefoonlijn bedoelde.

Citaat
Alle types oproepen (internet dial-upcommunicatie inbegrepen): standaardtarief + opleg van 0,15€/minuut, ook voor oproepen via CSC (Carrier Selection Code)/CPS (Carrier Preselection Code)

Da zal dan wel een gepeperde rekening zijn ^^
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 13:58 »

waarom staat er "Optie" voor? Komt da ni bovenop uw gewone lijnhuur?
neje da komt ni boven uw gewone lijhuur :)
SloMe
PoraC
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 14:13 »

Da zal dan wel een gepeperde rekening zijn ^^

Wij hebben enkel de lijn zelf bij Belgacom. Gesprekskosten gaan via Tele2 en das zo'n pakket zoals iedereen da tegenwoordig bijna heeft da ge nu 4 uur en in de weekends gratis belt.
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 14:16 »

en wie gebruikt er tegenwoordig nog zijnen gewonen telefoon :P
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: do, 19 juni 2008 ~ 14:21 »

en wie gebruikt er tegenwoordig nog zijnen gewonen telefoon :P

wij gebruiken dieje echt wel veel eerlijk gezegd. Ge kunt gratis bellen na 17u en gans 't weekend, zo kunde uren aan de telefoon hangen met uw vriendin, uw pa en broer bvb, aangezien die zowat 30 km van hier wonen. Ook met de bomma (Kortrijk) enzo, het scheelt u toch een pak centjes als dagge da elke keer moet betalen.

wij hebben zo iet speciaals op de lijn dagge bvb naar 1 europees land voor ne spotprijs belt. Wij hebben dat in ons geval op Ierland staan, aangezien daar nog een deel van de familie woont.

Dus al bij al kunde een vaste lijn altijd wel nuttig gebruiken (al moet je natuurlijk naar je eigen behoeften kijken). Ik gok dat de meesten onder jullie naaste familie dicht in de buurt hebben wonen. Bij wonen die praktisch allemaal in West-Vlaanderen en Ierland, dus das wel jammer...
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: za, 31 januari 2009 ~ 15:39 »

Efkes melden dat EDPnet het weer doet. Ze hebben hun abo's opnieuw gestructureerd en nieuwe datalimieten toegewezen.

Voor dezelfde prijs (29,95€/maand) zit in nu op ADSL2 (24 Mbps) inclusief 100GB trafiek, ook nachtsurfen is nog steeds van toepassing. Gratis activatie, alles ongelimiteerd (zelfs niet geblokkeerde poorten) en een .be domeinnaam krijgde er gratis bij (met 1 GB webruimte).

Ik gok dak ni aan 24 Mbps ga geraken, maar toch een dikke 16 Mbps zou al sjiek zijn. Zal m'n effectieve snelheden wel eens posten volgende week als 't geactiveerd is.

Het enige wa ik nu nog beetje mis is Fixed IP, maar dyndns zorgt voor een goei oplossing.

http://www.edpnet.be/BE/Products/Internet-for-private-use/ADSL-Home
SloMe
PoraC
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: za, 31 januari 2009 ~ 15:50 »

nu dak menne nieuwe router heb (die Adsl2+ ondersteund) wassek ook al eens terug van plan te zien waar ik voor een mooie prijsje ADSL2 kon krijgen. EDPnet wordt dan wel ne kandidaat :)
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: za, 31 januari 2009 ~ 16:11 »

ik zal u eerst mijn bevindingen over de snelheden weten te vertellen. Aleja, voor mij maakt die snelheid eigenlijk ni uit... bandbreedte daarentegen :D
Aegir
PoraC
Spamslet

Leecherslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: zo, 1 februari 2009 ~ 12:21 »

Jeps, ik stap straks nog over!

ADSL2+ routerke heb ik al, en ben al edpnet klant. Ik verbruik nu toch al bijna elke maand 100GB (40GB + extras) dus kom ik met adsl2 goedkoper uit dan momenteel.

Voor hetzelfde verbruik betaal ik nu dus minder en surf ik sneller, ik twijfel geen moment!

Edit: voila se, juist den upgrade doorgevoerd, nu maar wachten tot ze dat aanpassen.
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 11:18 »

aargh, snelheidswinst zit er nog ni in. Ze misleiden u wat. Als uw centrale ADSL2 nog ni ondersteunt, zit ge dus nog op 6Mbit totdat die dat wel ondersteunt :P Ik heb wel den indruk dat de peerings beter gaan.

Dus eigenlijk alles behalve 24 Mbps bij mij. Jammer, kijk dus eerst eens uit of uw centrale ADSL2+ geactiveerd heeft. Dit geldt eigenlijk voor zowa alle ADSL providers. Toch even m'n beklag gedaan bij EDPnet over de "misleidende", maar listige snelheidsdefinitie ^^
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 12:02 »

ma da is toch altijd en da is toch geweten?
SloMe
PoraC
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 12:02 »

kijk dus eerst eens uit of uw centrale ADSL2+ geactiveerd heeft. Dit geldt eigenlijk voor zowa alle ADSL providers.

En hoe kan ik zoiets nakijken?
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 12:04 »

http://dommel.be/nl/adsl/adsl2.php?cust=home

telefoon nummer typen
SloMe
PoraC
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 13:15 »

Zit Dommel op tzelfste netwerk als EDPNet?
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 13:20 »

elken adsl gebruikt nog altijd de belgacom  lijnen/centrales zo ver ik weet
TjOeNeR
SBP - Groep 4
Freak

MediaZot

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 13:32 »

Jep, omda belgacom de last mile nog altijd niet uit handen wilt geven moete nog altijd zon k**** discovery line hebben van €10/maand ook al belde nooit.
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: ma, 9 februari 2009 ~ 14:20 »

jup, alleen hebben sommige providers hun eigen netwerk servers en routers (of hoe moet ge die beesten noemen). Ik weet dat EDPnet & Dommel bvb zo hun eigen hebben, en bvb van die kleinere die van belgacom gebruiken (maar dus ook een pak meer moeten dokken b2b).

Als ge concreet wilt zien welke centrales, kunde da hier ook op mapke zien. Gene vette dus: http://en.wiki.edpnet.be/index.php/Is_ADSL_Max24_available_at_my_address

Snap waarom ze het bij Dommel CityConnect noemen :P
Addow
Administrator
Spamslet

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #27 Gepost op: vr, 12 februari 2010 ~ 13:45 »

Mannekes, ik heb een ongelooflijk verjaardagscadeau gekregen vandaag.

Check it: vanboven!
Ongelimiteerd voor 34,95€ in de maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EDPnet, I Love YOU :D

En dan weten dagge bij Belgacom of Telenet het dubbele betaalt...
GoThr3k
Submoderator
ICT-Legend

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: vr, 12 februari 2010 ~ 13:59 »

bwa, binnenkort heb ik 2 keer 80GB op dagtarief, dus 320GB per maand als ik snachts download, vinnek zo slecht nog ni :)
Pagina's: [1]
  Print