|
SloMe
|
 |
« Gepost op: ma, 19 oktober 2009 ~ 19:41 » |
|
Nu oktober op zijn eind loopt, vraag ik mij wel eens af waar iedereen zowa terecht is gekomen: Verder studeren, werken, chillen, terugvlucht van verlof gemist, ...
Zelf zit ek ondertss bij SD Worx op de Brouwersvliet (jeps, ik rijd elke dag door de Schipperstraat). Mijn functie: Ondersteuning van de ontwikkelaars als zijnde systeemingenieur.
|
|
|
|
GoThr3k
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: ma, 19 oktober 2009 ~ 20:56 » |
|
Burgi - Elektrotechniek: Elektronische Circuits en Systemen
Even melden dat deze richting amper aansluit op wat hij hebben gedaan
|
|
|
|
SloMe
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: di, 20 oktober 2009 ~ 17:30 » |
|
En dat toch zonder voorbereidingsprogramma, lol  Ik ben blij da mijn masterproef kaderde in een groter project (Tapango). Heb daar toch wel wa dingen door bijgeleerd die nu hard van pas komen, die ik ni zou hebben gezien bij een individuele masterproef. Ben er ook achter gekomen dak nu eigenlijk de Glenn Ergeerts zijn oude job heb
|
|
|
|
Aegir
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: di, 20 oktober 2009 ~ 20:14 » |
|
Ik ben ontwikkelaar van een online toegankelijk segmentatie-tool waar biologen microscoop afbeeldingen van gebleekte blaadjes op kunnen analyseren, en dat aan het VIB te Gent. Ik zit daar trouwens tussen tientallen biologen, en ik begrijp geen hol van wat die doen  Das een project van een jaar, aangezien ik nu ook bezig met een aanvraag voor een doktoraat bij barco.
|
|
|
|
Thomassius
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: di, 20 oktober 2009 ~ 20:22 » |
|
Ik ben bezig aan den UAMS - advanced master in management, en we amuseren ons :-).
|
|
|
|
Addow
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: wo, 21 oktober 2009 ~ 21:15 » |
|
Ik heb ondertussen bijna mijn 2de maand afgerond op het UZA. Ik sta daar op neurochirurgie/intensieve zorgen/radiologie. Ik ben op mijn eentje zowat de technologische lijm tussen die 3 afdeling voor een project van 3 jaar voor speciale monitoring. Ben in een geweldig vrij en los team terecht gekomen. Echt schitterende mensen. Al een paar OK's mogen meemaken. Indrukwekkende ervaring. Op intensieve ist soms wel ff schrikken (bvb. nen baby met geamputeerde armpjes en beentjes), maar soms ook lachwekkende zaken. Vandaag ne mens van Nederland overgebracht op Spoed. Was aant rijden met raamke open op autostrade. Klapband van de camion voor hem. Schiet er een stuk rubber in zijne kop. Zit tot 4 cm in zijn hersenen en die kerel was nog bij bewustzijn. Echt lachen soms, die toestanden. Afdeling heeft gevraagd of ik eventueel doctoraat wil doen in combo met een project volgend jaar. Moet ik nog eens bezien. We zijn ook aan kindjes-huisje-en-meer aant denken
|
|
|
|
WoRsTeNBoY
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: zo, 25 oktober 2009 ~ 11:42 » |
|
en ik werk nog steeds xD
ondertussen op een project bij de kanselarij van de eerste minister terechtgekomen, iederen dag naar brussel, wetstraat.., is soms wel grappig als ge die mannen van den tv zie lopen achter ministers, zeker als er ene struikelt en zen camera op straat vliegt...
|
|
|
|
schouwie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: ma, 16 november 2009 ~ 00:50 » |
|
Ik werk ook, als IT engineer bij een bedrijf dat olie vervoert in olietankers voor bedrijven als Shell ed Is wel fun, regelmatig is naar het buitenland en zo  wel niet zo indrukwekkend als hetgeen ik al gelezen heb natuurlijk.
|
|
|
|
Addow
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: vr, 20 november 2009 ~ 20:55 » |
|
Iemand foto's zien van die kerel met stuk rubber in zijn hoofd?
Btw, ik ben op den alumni, wie nog?
|
|
|
|
SloMe
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: za, 21 november 2009 ~ 12:56 » |
|
Als er nog wat gezelligaards komen, zal ik er ook wel zijn. Heb wel zaalvoetbal om 21u, dus ofwel ben ek snel weg, ofwel zeg ik da af
|
|
|
|
Thomassius
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: ma, 23 november 2009 ~ 23:16 » |
|
Afzeggen Dean machien! Ik zal er ook zijn...
|
|
|
|
GoThr3k
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: di, 24 november 2009 ~ 16:12 » |
|
Heel slechte periode voor de studenten onder ons.
|
|
|
|
Addow
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: di, 24 november 2009 ~ 16:47 » |
|
Heel slechte periode voor de studenten onder ons.
kom op, nille, ik wil u gere nog ne keer zien
|
|
|
|
GoThr3k
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: di, 24 november 2009 ~ 16:49 » |
|
deadline project CT: 15 december deadline project Elektromagnetisme: 18 december Voor alle twee nog massa's werk
|
|
|
|
SloMe
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: di, 24 november 2009 ~ 18:56 » |
|
ge hebt nog meer als 3 weken...
|
|
|
|
GoThr3k
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: di, 24 november 2009 ~ 22:39 » |
|
Moest ik van elektromagnetisme iets verstaan zou dat al af zijn... niemand van de indies weet hoe hij er moet aan beginnen  En een project hier is wel wat anders dan de rommel die ge gewend waart op Artesis Kheb in de bijlage de opdracht gestoken. Dan hebt ge een idee
|
|
|
|
Thomassius
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: di, 24 november 2009 ~ 23:30 » |
|
What the fucking hell is dat voor stuff :-p.
|
|
|
|
Addow
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: wo, 25 november 2009 ~ 14:41 » |
|
brrr, krijg hier plots verschrikkelijke deja-vue  ge moet mr zien, eheh, 3 of 4 uurkes ontspanning kan altijd deugd doen
|
|
|
|
SloMe
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: wo, 25 november 2009 ~ 15:30 » |
|
Mijnen dag verlof voor 11 december is aangevraagd  Weet eig ni offet wel zo laat zal worden, maar verlof pakken tussen kerst en nieuwjaar is zo'n zonde, want dan is er toch amper volk hier. Zeker als ge maar 2 dagen verlof hebt te spenderen En als ondersteuner hoop ek dan ni veel werk te hebben eigenlijk die dagen.
|
|
|
|
Addow
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: wo, 25 november 2009 ~ 18:05 » |
|
bij ons loopt er ook weinig volk rond tussen kerst en nieuwjaar. nogal doods dus. Ideaal om al mijn overuren op te pakken, aangezien ik die ni mag overnemen naar 2010. Ik zit een goei weekske thuis... wiiiiiiiiiii
|
|
|
|
GoThr3k
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: do, 26 november 2009 ~ 20:15 » |
|
brrr, krijg hier plots verschrikkelijke deja-vue ge moet mr zien, eheh, 3 of 4 uurkes ontspanning kan altijd deugd doen 
True, ik ben er nog altijd niet uit, veel hangt af van dit weekend
|
|
|
|
|
|
SloMe
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: do, 10 december 2009 ~ 17:40 » |
|
see you sebiet!
|
|
|
|
pietro
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: vr, 12 februari 2010 ~ 12:46 » |
|
't is hier precies wel stil geworden ik werk nu sinds begin dit jaar bij Optrima, een spinoff aan de vub, die met 3D camera's werken. Ik sta in voor PCB design en testsetups bouwen. Echt wel leuk Proof
|
|
|
|
Addow
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: vr, 12 februari 2010 ~ 13:24 » |
|
Jupz, stillekes...ik open het misschien nog steeds dagelijks, maar ni echt veel input meer  Ikke ng steeds op dezelfde stek, maar nu "for real". Eerste hersenoperatie mogen assisteren en eerste patient ligt al ganse week aan de onderzoeksmeetapparatuur. Vrij heftig en emo. Ge ziet ni elken dag zoveel leed, ziekte en kwel. Btw, hihaa, jeugdvakantie is in de sjakos! Nog mensen voor november begonnen? Dean, gij ook zeker? Wa zoude gulle doen met ulle eerste officieel verlof?!
|
|
|
|
Thomassius
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: zo, 14 februari 2010 ~ 11:27 » |
|
Ik weet wa den Dean ga doen. 3 dagen gaan skieën in Les Deux alp met mij :-p. Ik heb ondertussen mijn punten van't eerste semester teruggekregen en die waren zeer goed :-). Hoe ist eigenlijk met de burgiemannen?
|
|
|
|
SloMe
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: ma, 15 februari 2010 ~ 12:32 » |
|
Nog steeds op SD Worx hier he. Zien da we februari en maart nog doorkomen en dan zijn we voorbij de proefperiode  Kheb idd mijn jeugdvakantie ook al aangevraagd, dus die dagen staan klaar om gespendeerd te worden. Alleen nog ff afwachten offek ze nodig gaan hebben, want kheb sowieso al 21 verlofdagen (zonder jeugdvakantie bijgerekend). En idd, begin april, skien, eindelijk  Verder zullen er in april nog wel een paar dagen genomen worden omda we dan in ons appartementje trekken, eindelijk  Volgens mij ganek onzen housewarming nog eerder doen dan den Dirk  Ik check het forum ook nog regelmatig, maar de activiteit is idd vrij laag. Bij deze zullen we da is wa goedmaken he.
|
|
|
|
pietro
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: ma, 15 februari 2010 ~ 21:19 » |
|
fuck jeugdvakanties! ik heb dit jaar 0 verlofdagen om dat ik daar te oud voor zen
|
|
|
|
Addow
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: di, 16 februari 2010 ~ 08:14 » |
|
oei? Gij zijt toch ook van '85 gelijk ikke?
|
|
|
|
pietro
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: wo, 17 februari 2010 ~ 22:32 » |
|
nope van 1984
|
|